2008-12-01

Precis när jag kom på att jag nog inte skrivit att jag har gjort klart min hemsida till er??
har jag pajat den, får inte upp den... undrar vad jag kan ha gjort för fel??
Det hände när jag gjorde ett par uppdateringar, först gick allt prima, men sen...
får fråga läraren på ons :( heltokigt.¨


Igår firade jag å ubbe 5 år!!!!!! fast fira och fira,.. hände inte så mycket, får ta det senare, vi var lite trötta...


Ett djur i 3D

Började ny kurs idag; 3D- fördjupning
Kommer nog bli väldigt kul! lite småtokigt att den går över jullovet bara, får nog ta med datorn ner till Borås?
Stora uppgiften går ut på att animera ett djur i nära fotorealism (förra 3D kursen var det båtar, kom ni ihåg min fiskebåt?),.. vad i skjutsingen ska jag ta för något djur då?

Funderade på en älg? men svårt med håret?
eller en kiwifågel kanske? måste nog in å kolla hur den ser ut?


tjingeling på er!


*Ubbe åkte idag till linköping igen,...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback