Pole dance

tjoho vad roligt det var!!!!!!


Tänk er att ni bara har en stång framför er, vad kan man möjligt göra med den egentligen...


det var super kul, fanns några som satt och titta på sin vän som de hade gett ett presentkort. Hon tog några kort åt mig, tyvärr inte de bästa,men roligare än inget.




Stångarna



en av öningarna var att på ett sätt ta sig runt,klamra sig fast och ner med rumpen och släppa ena handen, men har har vi beviset på att jag är påväg genom halva övn :)




påväg runt i en annan övn som av slutas som på nästa foto...

mmm nu gick det inte lägga in mer, bloggen hade fel helt plötsligt...

förtsättning följer :)

Kommentarer
Postat av: linnea

shiiit vad kul det verkar. jag har varit på pole dancing som i stripteas aerobic men hur var det här??? kram

2008-11-08 @ 21:45:43
Postat av: Systeryster

haha!! jo, jag förstår att du vill ha en sådan stång hemma, ser ju kul ut! Och bra träning kan jag tänka mig!!! =)

Vi höres.. kramkram

2008-11-08 @ 22:22:18
Postat av: Susanne

Coolt!

2008-11-09 @ 09:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback