Utkast: Grattis Sofie ...

Grattis Sofie och Robban som har fått en pojke!! och grattis lilla mimmi till din lillebror!!!



Imon åker jag till Borås för att bland annat..träffa den lilla söta, gå på inflyttningsfest hos Ninna, se hur stor Molly har blivit, äta hos farmor, åka skridskor med Linnea, å nu har jag glömt nåt känner jag?.... ja åka till min tandläkare...





Har fått upp min hemsida, har gjort den aldelles själv, låt mig veta vad ni tycker!?!
Tips jag redan fått; är att jag ska mörka pennan under kontakt; för den känns lite lysande, vissa bilder med mycket detaljer ska man kunna förstora för att kunna se och under kunder ska jag nog skriva uppdragsgivare? mm var nog nåt mer där också...


men


www.thereseillustration.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback