cykeln

Idag tog jag cykeln till museumet.
Det var väl inte väldens vackraste väder och lite fruset på morgonen, så trots vantar frös fötterna litegrann.

Men vad härligt det var,.. har inte cykat vägen innan och hade bara ungefärlig koll på hur lång tid det skulle ta att komma fram. Men det var mycket raka vägen. Väldigt blandat landsväg och i cenrum, rakt igenom...

Lite läskigt att cykla mitt i stan dock. Andra cyklister är galningar, gående är galningar och bilarna är galningar... 

Hela trippen tog mig 50 minuter. och räknar nog med att kunna å ner det runt 10 minuter eftersom jag lär mig vägen allt eftersom... 

Imorgon ska jag till eskilstuna. då behöver jag bara cykla till T-centralen, kommer inte kännas någonting mot denna trippen :)



Snart är det midsommar, säger de här på museumet :),.... först ska valborg komma säger den andre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback