Tapeten



Å vad roligt det var, lite trist att man inte fick ha något namn någonstans, men fick väldigt mycket 
publicitet än vad andra "specialtapeter" brukar få :)

Väldigt lustigt att se något jag gjort alldeles själv synas i TV, och framför allt så himla stort!!!!



Ja, vi spelade in, men kanske går det någon repris??



Idag har vi vart ute på fält, här på naturhistoriska... letat efter Gastrotricha i vattenhål :) 
få se fall vi hittar någon under luppen, antagligen kan det vara lite för tidigt...



SNART R DET PÅSK
hur härligt är inte det då?



Kommentarer
Postat av: NIna

Hej Tessan! Vad kul att du är så himla duktig! Jag tittade på programmet och var riktigt imponerad! Keep up the good work!Hoppas det är OK att jag tjuvtittar i din blogg då och då? Kram mammas kompis Nina i Borås....;)

2009-04-08 @ 15:51:19
Postat av: Sandra

Stolt över sig systeryster!

2009-04-08 @ 20:31:55
Postat av: tessa

Tack!

hihi

Det är klart du får Nina!!!

Kul när du skriver också så jag vet att du tittar ;)

2009-04-09 @ 09:36:52
Postat av: Lina

Fan va roligt bejbi!!! :)

Va stollt jag blir!



Lagg upp det pa bloggen? Kolla om det finns pa youtube sa jag oxa kan se ;)



Vi har det sa bra har tessa,,, jag ar sa himla glad att jag " vagade" . Tank va lange jag velat gora den har resan.....



puss pa dig och hoppas allt ar bra! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback