"Vanliga livet"

NU  är praktiken slut...

Kom precis hem nu från Aftonbladet, klockan är 01,32 och jag ska till skolan imorrn bitti och börja min absolut sista kurs!
Kommer ni ihåg när jag fick brevet om att jag hade blivit antagen??
Tiden går fort...

Det har vart roligt på Aftonbladet, härlig miljö och härliga Paul, tecknaren som hjälpt mig igenom passen.
Idag bjöd på prinssesbakelse och tillbaka fick jag en lacksvart påse med loggan Aftonbladet, med fem blandade
böcker i. Tackar tackar...
Har lärt mig så otroligt mycket!!

"""Nackdelarna""""" har väl vart att hela livet blivit konstigt, eftersom jag har haft så mycket att göra med företaget på dagen och med skolan att läsa och skriva rapport och sedan Aftonbladet på det...
För mycket.
När man börjar strunta i träningarna och att inte orka göra god mat..
För mycket...

Efter redovisningen i fredags satte jag mig på tåget till Stockholm och kände att jag pusta ut hur mycket luft som helst, precis som om jag hållt andan i fem veckor.

Igår hann jag också städa en del av kontoret,.. så himla skönt..

Imorn är det nya bullar som gäller!!

In i sista kursen med tillhörande examensarbetet!
Verkar som om det längre inte är en ädelstensmask jag ska måla? verkar som om det skulle bli ett bukhårsdjur haha jag vet inte vilket som blir roligast  haha!!


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback