Dagen före doppare dagen...

Så konstig känsla, samtidigt som jag tänker,.. hur ska jag kunna stå inför alla dessa människor och prata? Kommer jag bli alldeles virrig, eller kommer det mestandels slussas igenom? Skulle jag komma ifrån mig, är det ju bara att kolla på anteckningarna ju :)

samtidigt känner jag att det ska bli så roligt, det är någon slags förväntan om hur det ska gå, adreanalinkick!!! ska försöka njuta av hela dagen.


Idag ska jag köpa champange som jag och ubbe kan dricka imon kväll (fick pengar av mamma) :)

Jag ska klippa mig och slingra håret, det är väl lite vanskligt att göra det så här dagen innan då man inte vet om det blir bra eller inte haha... en annan frisör också,... de ringde precis och sa att personen i fråga hade fått nackspärr :( stackars tjejen...

ne nu ska jag öva igenom en gång till sedan får det nog faktiskt vara bra!


tjolahoppsan,..

Kommentarer
Postat av: Ninna

Det kommer gå så bra vännen, det är jag övertygad om! Håller tummarna för att din stora dag imorgon blir precis som du önskar!

Du kommer stå där och allt flyter på perfekt plus att du kommer ha den snyggaste frisyren av dem alla =)

2009-05-26 @ 11:22:51
Postat av: Ninna

Det kommer gå så bra vännen, det är jag övertygad om! Håller tummarna för att din stora dag imorgon blir precis som du önskat dig!

Du kommer stå där och allt flyter på perfekt plus att du kommer ha snyggast frisyr av dem alla =)

2009-05-26 @ 11:24:21
Postat av: Lina

Jag fixade håret idag! blev jätte fint,.... kul..

puss saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback