Min examen!





Konstigt, det var så nära så jag kunde snudda vid det,.. 
samtidigt  kändes det så långt bort att jag aldrig trodde jag skulle klara mig igenom dagen.

  


Att presentera först vid 15.00 var sent, att sitta och lyssna på massor innan, kändes som en evighet innan det var jag,.. jag kunde gått upp när som, det kändes verkligen som om att jag var redo hela tiden,.. 

Men vilken dag!!!!! älskling var där och kollade! 
Han var visst också lite nervös, för min skull....
Lustigt det måste vart för honom,.. där står jag och ska prata...

Tobias (handledaren på museumet) vart ju också på plats. 
Det var roligt, kändes som en bra avslutning! jag har hjälpt honom, han har hjälpt mig....

Redovisningen gick super bra,.. det gick lugnt, tydligt och roligt till... jag log och hade roligt...
Och efteråt...

Jag bara njöt!!!!!

Jag är nöjd, tre år av skola,.. vissa dagar har det gått super långsamt,.. vissa uppgifter har vart förjvl... jobbiga.. men oftast har det gått bra,.. när jag ser tillbaka på det, har det faktiskt gått otroligt snabbt!!!

Nu sitter vi med skumpan och snart är det läggdags!
Dagen börjar ta slut och jag känner mig slut!


SKÅL!



Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis gumman!!!! Va fin du är =) och så himla duktig,. Tänk va skønt nu är du liksom klar. Nu har du blivit det du ville!!!!!!! =P

Postat av: Suss

GRATTIS!!!!



Känner med dig!



Kramar

2009-05-28 @ 22:42:45
Postat av: linnea

grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-08 @ 16:11:22
URL: http://lillalilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback