Rapporten is in!!

Rapporten är inne!!
Idag vid 11 lämnade jag in den. Sedan gick jag och Maria och satt på ett fik i Eskilstuna och bara pratade och pratade, som "tur" var hittade jag en plastbit i maten, så fick pengarna tillbak hihi, bra när det blir billigt!

kl 14.00 hämtade jag ut den rapport som jag ska opponera mot, alltså som jag ska diskutera kring, vad kunde gjorts bättre mm... Det blev caroline i min klass, vi har kollat igenom varandras rapporten en gång redan, så lite sur över att jag hjälpte henne med lite tips som hon redan fixat :(


Men men måste hitta nya!! , föresten hon har ritat mineraler.

Nedan ser ni resultatet av akvarellen till bukhårsdjuret.

Min rapport blev så fin!!!!!!!!
Köpte en fin vit mapp att lägga den i. Framsidan skriv jag ut på ett lite strukturerat papper, och just bilagan med akvarellen på fotopapper :) finaste finaste, (40 sidor med bilagor). Sedan la jag Tobias publikation bakom som stöd för att visa hur bilderna sattes i publikationen och blev använda :) (44 s.)

hihi
Nu ska vi till katrin och marre och äta lite gott!!! mys








Kommentarer
Postat av: Lina

Du har alltid som tur! haha.. gøtt att äta gratis boobii... =)



Kul att den blev bra! Lägg upp mer bilder!

FIN DEN VA!



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback