Therése Illustration 1 år!

Jepp i dag firar Therése Illustration 1 år!


Tanken för ett halv år sedan var nog att jag skulle ha någon tillställning,
men det fick dyka i sanden för tidsbrist.
Det var inte ens något jag kunde strukturera/planera fram utan det är verkligen ren tidsbrist....

:(


Det har vart väldigt spännande hittills och jag är glad över att jag startade det
medans jag går i skolan, det har verkligen vart bra att sakta men säkert börja tänka på det.

Det bästa hade vart att starta det redan första året, 
men när jag tänker efter tror jag faktiskt inte att jag var mogen för det då?
Tror också att jag skulle vara slutkört vid detta laget. 
Eller så hade jag kunnat ta det lugnare då,.. nej det hade jag inte gjort.


Det nervösa momentet nu är att skolan slutar i slutet av maj, då tar jag min examen som illustratör!!!

Sedan är det meningen att hålla ögonen öppna för all anställning som innebär informationsdesign på många vis.

Naturligtvis ska Therése Illustration också få en stor chans utan tillbaka skylningarna på,... 
inte hunnit mer,. har ju skolan (vilket vart sant, men blir omöjligt att säga framöver)

Snart fyller syster år.



hej så länge...





Kommentarer
Postat av: Suss

GRATTIS!

2009-05-02 @ 11:22:02
Postat av: Ninna

Grattis på 1-årsdagen! =)

2009-05-02 @ 18:17:03
Postat av: Lina

Grattis till ett år! ''



Men oroa dig inte Tessan min...

Jag lovar dig att du kommer ha fullt upp..

Ska prata lite med jonas om det som vi pratade om i stockholm.. ♥ puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback