shit vad längesedan!




Det känns verkligen som om det är år och dar sedan jag hann skriva i min blogg,... ja men det tar ju sådan tid.. först ska jag välja ut vilka kort jag ska ha (roligare med kort) sedan måste jag öppna mitt program och förminska dem så jag kan ha dem i bloggen... och sedan skriva och hoppas att jag inte behöver skriva om allt flera gånger för att nätet lägger ner emellanåt...



ja, ne så farligt är det ju egentligen inte... är snart klar och vad har det tagit?? inte ens fem minuter!... hmmm men ja nu har jag en liten stund... Belle ligger och sover,.. ubbe har somnat i soffan,.. jag har bakat kanelbiscottis, gett katterna mat och skrivit en offert och klockan är kvart i tio,..





egentligen borde väl jag också gå och lägga mig,... timmarna behövs,.. men så kände jag att NU nu ska jag skriva lite och lägga upp lite bilder eftersom vi bor en bit ifrån varandra.....

Nu är hon över 4 månader,... ibörjan tyckte jag verkligen att tiden gick så sakta, hade koll på varenda dag äldre hon blev,.. men någonstans, nu börjar allt rulla på som livet faktiskt gör...



Dags att ta vara gott på dagarna igen :)

kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Japp, dagarna går fort nu och snart är det självaste julafton med. Väldigt söta bilder. Måste komma ut till er någon gång. kanske sova med. Har så mycket nu med både jobb och skola. Massa kramar! /systeryster

2010-12-16 @ 08:13:03
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 22:54:13
URL: http://www.grinders.se
Postat av: Lina

Va glad jag blir att du bloggar! ♥

2010-12-17 @ 14:12:49
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback