sista arbetsdagen imorgon!

Trädgården fortsätter med massor av varianter...
I helgen var Jimmy, Erika och lilla Ebba på besök.. mysigt.
Ja och Kajsa, Nixon, Stella, Astrid och Ester...
pysslat lite grann, vad jag hunnit med.
Imorgon är det sista arbetsdagen!!!!! ska bli så skönt att bara kunna koncentrera mig på företaget, hemmet och lilla drutten och Lisen :) gå hemma och greja lite...
Ville gärna halshugga mig på detta fotot,... blir inte många vackra, men ni måste ju iallfall se ett senare magkort :)
kram alla

Kommentarer
Postat av: Jonas

Härligt det ser ut! Jag och Lina måste komma ut till er nått i sommar! Vi kommer vara i Borås i början på juli, då får vi styra nått! Magen ser bra ut, snart dags!? Ha det gott!

2010-06-24 @ 08:59:25
Postat av: Ninna

Finaste blivande mamman! Du strålar vännen!

Vi ses imorgon gumman!

Kram o puss

2010-06-24 @ 09:17:51
Postat av: linnea

du är såååååååååååååå vacker! vilken mage!!!!

lycka till när det startar igång!!!

kram från oss och glad midsommar!!!

Postat av: tessa

Tack vad ni är söta!!!



2010-06-27 @ 11:56:09
URL: http://litalenita.blogg.se/
Postat av: lina

Finis!!! =) Nu är vi tillbax i Oslo. Men kommer som sagt vara i borås de 2 førsta veckorna i Juli! =D Då kommer vi ut till er... pussss

2010-06-28 @ 13:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback