Äldre information

När vi var i småland, smakades första jordgubben,... ahhhh sommar...
Bestämt mig för att försöka baka ett nytt bröd i veckan från min lilla brödbok. Började med en minst sagt (lätt i receptet) men komblicerad med tiden (3 dagar) 
Inte en brödform hade vi heller :) bara kakformar haha
MEN GOTT BLEV DET! och kändes nyttigt!!
Lizen trivs riktigt bra med att få gå ute och sedan komma in och mysa. 
 
Fina mornar, detta var dock ett väldigt tidigt toalettbesök..
Börjat få ordentligt kli mitt på magen! någon som har något tips???? Det bränner och svider...

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken fin mage du har fått! Ett tips kan vara att ta histamin(allergimedicin) det brukar lindra ett tag iallafall......det finns väl också en speciell väntabarnolja som du kan smörja med tror jag...fråga om båda sakerna på apoteket...Lycka Till :)Kram //NIna

2010-05-11 @ 19:27:52
Postat av: Suss

Skulle oxå tipsa om olja eller annan mjukgörande. :-)

2010-05-11 @ 22:37:36
Postat av: Lina

Va mysigt med bilder skruttis! Jag vill träffa dig nuuuuuuuuuu!!! Skickar sms .. hihi.. pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback