Första korven i huset...

Lite gott och blandat, kameran har vart på vift i småland,
och kom idag tillbaka med härliga kort :)





Chrille kom för ett tag sedan förbi med sin nyinköpta bil, lite kallt dock att köra i vintermånaden!



Snön är också i Borås!!!
Och isen är tjock och i helgen ska det pimplas!




Lizen tyckte väl snön var något kall, men lite spännande att ändå få komma ut lite.



I småland fick jag äntligen se ett vildsvin, att de kan gömma sig rackarna??!




I huset går det nu med stormsteg, idag målade vi klart sista väggen och taket
(bilden ovan är typiskt nog i starten av det hela)

...vilket påminner mig att jag fortfarande är vitprickig i ansiktet av takmålningen idag.



Bordet på pallarna och alla alla alla alla verktyg har vi lagt i rummet med blå moln
så nu är det fritt fram att gå runt.




Idag var vi också (redan när det öppnade) på IKEA och köpte golv till hela huset och stommar till köket, spännande,.. längtar efter att få se förvandlingen :)




Och nu har vi äntligen grillat första korven på Slottet Näs!
Att det inte blivit gjort försen nu är en viss gåta, men det lär bli mer dagarna framöver.




Vill önska er en härlig fortsättning på det nya året!



GOTT NYTT ÅR!!!!!!






**KRAM**







Kommentarer
Postat av: linnea

åhhhh vilket härligt liv ni verkar ha där nere. och tro mig. grillat vildsvin till sommaren är hur gott som helst!!!!

lisen såg lite tveksam ut när hon skulle ta sina steg i snön. gulliga henne!



gott nytt åt på er!!

Postat av: Lina

Gud vilka mysiga bilder! Jag älskar när du lägger upp bilder =D

2010-01-04 @ 20:40:02
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Sara Taube

Halloj

Hoppas ni har det fint därnere. Här är det bra men börjar få lite svårt att gå. Vore skönt om bebisen ploppar ut snart så jag kan röra mig igen.

Stora kramar.

2010-01-05 @ 12:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback