Vad har hänt nu då?

En morgon som vi kom ut...

       
Kontainern har hämtat våra 2 stora högar skräp. Hörnet in till hallen och köket har äntligen fått ett utseende, och sladdar har börjat dras genom tak och innanför väggar. Det för att det inte ska synas på utsidan.
På fredag träffar jag gamle ägaren igen för att han ska kolla igenom sitt sista i extra boden. Då ska jag ta kort på allt jag gjort idag (spacklat och limmat remsor). 
Lizen fick vara med. Hon tyckte öppna spisen var lite läskig men sen upptäckte hon det sköna med den. Nu befinner hon sig hos Sandra och Jonatan.
Detta var den hög av en inspirationstidningar som fick åka i soptunnan, det blir så mkt jag samlar på mig...

Kommentarer
Postat av: lina

va kul med bilder! =) Søta lilla lizen =)

Postat av: linnea

2009-11-12 @ 20:03:09
Postat av: linnea

det ser fint ut, vad ni jobbar på... verkar vara mycket kvar.. men lisen fattade poängen med brasan, det e bara att vända ändan till.. hehe

2009-11-12 @ 20:04:16
URL: http://lillalilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback