redovisningen

Idag skulle det vart redovisning för min Kiwi, men kände mig inte klar,
så första gången faktiskt som jag hoppar en och tar igen det på resten om fem veckor :(
men känns inte så farligt, var skönt när jag väl bestämde mig och sa att det är ok.
Det har bara kråglat för mig att lägga på de så kallade texturerna....

Nästa kurs börjar nu på måndag då blir det 3D animation (samma lärare det är bra, då kan jag få hjläp med kiwin).




Lizen är så söt, nu när det vart minus grader har hon legat platt på elementet.....
tycker hon är så mysigt...



Imon åker pappa utomlands, ha det gott pappsen,,,... å  jag vill med :(




ta det efter examen???

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja visst är det sönt när man väl bestämmer sig! Lycka till. Vi städa vinden igår, så nu ha jag lite mera plats, men som redan är uppdagen med em massa tyger :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback