Det ska bli regn på tor!!!

Förlåt syster du som ska ha semester!!! men jag önskar det faktiskt bra i Stockholm...
Det är mycket bättre än jätte solen att stråla in genom fönsterna eftermiddag/kväll... det skulle bli så varmt att det känns som om de kan tveka just därför...

Idag ska vi städa det sista,... eftersom resten av dagarna jobbar jag ju kväll/natt på aftonbladet.



Igår hände något roligt , inte för Lizen dock....

Hon kom springandes genom lägenheten och stannade emellanåt, man såg verkligen hur obehagligt det var för henne... hon hade varit på toaletten och det sista ville inte lossa,... två plumpar lossade men ännu hade hon något litet kvar... Både jag och ubbe försökte hålla fast henne för att dra loss det, men det var svårt,... ner hoppade hon och drog baken bakom sig en längre sträcka..

Sedan bestämde hon sig för att bita loss det    *ii* när hon direkt fick loss det sprang hon ända in i sovrummet helt utmattad låg hon där en bra stund. Det visade sig vara en ordentlig hårboll!!! haha första hårbollen tror jag som vi ser ut den vägen... Stackarn, när allt är lite överstökat ska jag så kattgräs till den lille...
 

Kommentarer
Postat av: Suss

Som du redan vet så håller vi tummarna!

Jag tror med att regn är till er fördel.



Du har mail :-)

Postat av: lina

haha va roligt! =) inte för henne ne... =)



Tänk possitivt. Spelar ingen roll om solen skiner. fint jue!

2009-07-16 @ 02:04:56
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!

Pysslar lite med min hemsida, spännande värre. Syr en del oxå :-) Roligt ska vara med på en mässa om ett par v. Önskar bara mera tid. Men det kommer funka.

Tänker på dig en del med Borås och allt. Var in på din hemsida och såg lite nytt :-)



Kram S med skrutt

2009-08-14 @ 11:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback