Seg....

Även fast jag är väl medveten om att vissa dagar faktiskt bara inte fungerar, är det svårt att låta dem passera.
Idag är en sådan dag....
Försökte installera min skrivare via internet till mammas dator, fungerade inte....
Skulle leta upp vem som har ansvaret för pixiböcker, då var de olika...
Började städa rummet och slängde en hel hög! med inspirationstidningar för bad och kök, fastnade jag på nätet för kakel...
Behöver inte få massor gjort varje dag, men det känns bara som att det är så mycket jag vill ta tag i så mina struktureringslistor blir så jobbigt långa,..:
Så då blir det ingenting gjort :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag förstår vad du menar. Jag har försökt sy lite idag, men har mest sprättat! Får inte till muddkanten på mössorna jag försöker göra. blä

Postat av: Nina

Vilken underbar bild!Du är ju fantastiskt duktig! Jag kanske kan fåbeställa ett porträtt av dig nångång ? Hälsa mamma från mig! Kram Nina(Sjöbo)

2009-11-10 @ 19:54:39
Postat av: Lina

Du är så duktig Tessa! Du måste bara få vara ibland. Annars kommer du bränna ut dig! ♥

Jag vill se bilder på huset!!!!



pusss

2009-11-11 @ 11:58:12
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback