Nu har de börjat...

med rivningen...

Igår var älskling med sin far på VÅR trädgård (igår blev det sista klart,...överflyttning av pengarna)
De började riva innanätet, vissa väggar och drog ut allt det lilla som fanns! Och eldade, det fick jag se på mms.

Oväntat besök.. 
Stefan kom förbi och röjde gräs om jag förstod rätt?
Och min käraste Ninna kom med kaffe och smörgåsar.

Idag..
När vi pratades vid hade de hämtat en släpkärra hos Robban och slängt ut det äckliga golvet. Nu luktade det inte alls på samma sätt som innan, sägs det. Stackars Jonatan fick hänga med och slänga det.

Och själv...
Sitter jag på Aftonlbadet och arbetar som tecknare, än en gång :)



Kommentarer
Postat av: Ninna

Ja nu händer det grejer här på Näs =)

Jasså räknades vi som ett oväntat besök?

Stämmer, Stefan gick loss med sin röjsåg och plöjde bort djungeln runt huset =) Han har pratat med Ubbe om att komma och hjälpa till lördagen när ni kommer nästa gång.

Puss

2009-08-27 @ 11:04:50
Postat av: Tessa

Ja, oväntat och oväntat var det väl inte... men jag sa att ni inte behövde,... men det ville ni ändå :)



tack ni är underbara!!!!



Postat av: lina

gud va kul!!!!!!!!!!!!

2009-09-01 @ 00:50:32
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback