Slottet näs påbörjade sin förvandling

I veckan var Ubbe nere och påbörjade rivningen.

Jag är lite glad över att sluppit den första rivningen och allt vad det innebar...
mycket skräp att kasta på lusharpan...
massa kylskåp (fyllt med flerårig gammal mat hörde jag,..bläää att ni vågade öppna och kolla!!!!)
sykliga mattor med spår av stackars inneboende katter utan låda....
Trädgården äger tydligen kortare "gräs" , från gräset blev då fler ting synliga..



En vägg åkte, tror det är mellan köket och toalettrummet???




Nu ska jag snart åka och hämta pappa som är försenad från landvetter och sedan ska jag vidare,Det blev möhippa för Sara!!! :) Men kom lite sent så missade det roliga (jobbiga för henne hehe).







Kommentarer
Postat av: Susanne

Låter spännande!

2009-08-29 @ 22:58:46
Postat av: lina

va kul med bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback