välja kiwi

Äntligen snart är en av tre bilder klara, ni kommer ihåg jag skulle göra den va?
Men det är så svårt att sätta ljuset och de sista pusarna...



Här var typ en av de första som jag tog ut, utan skugga På nästa bil ändrade jag textur på både näbb och fötter, tyckte det blev mer trovärdigt..



Här är den klara tänkte jag, med morrhår, men kände att skuggan var för ljus och tänkte lägga på lite mer skuggor på fågeln, så då belv det...



Saknar dock morrhår fortfarande, den var lite mindre i storleken såg jag, inte meningen,... men är det mer real här? eller är den för mörk?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint resultat gumman!!! Kanske kanske lite aningen mörk som du säger, men annars toppenfin!!

Fasiken vad du är duktig!!

Kramar i massor

2009-02-03 @ 13:17:02
Postat av: Ninna

Glömde ju skriva att det var från mig =)

2009-02-03 @ 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback