Blå himmel

Idag åkte vi och köpte skridskor till mig.
billiga sådana!
mina skrillor är ju i Borås. Lämnade dem där. Hade ändå inte velat åka med dem på sjön...


katrin och gänget skulle åka skridskor (tredje dagen i rad?)
Å det var så härligt, sju minus, nästan vindstilla, blå himel och en stor sjö nästan för oss själva!

det var så härligt, bara åka å åka... tyvärr är skridskorna inte som mina egna, taggarna är helt tokiga, kul vad man kan vänja sig...

Imon ska nog jag å ubbe åka utanför hos oss :) å ha med oss vinter picknick :)




Vi var barnvakter igår... här ligger de och tittar på bernad och bianca i australien medans jag gjorde raggmunkar och bacon. Linn kom ut med jämna mellanrum och sa att den dumma mannen tog pojken och att den dumma stora ödlan var dum! den gick hon tillbaka igen, klart nöjd över att ha förklarat.



byggde ett hus gjorde vi med, till trollen och tomtarna. Dagen efter upptäckte vi att Lizen vart och knagt på bladen vi satte i "vasen" det är visseligen hennes "kattblomma"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback