Snart kan vi ta på det! nycklarna har vi redan....



Idag har vi kämpat!!!!

Jag skrattade nästan ihäl mig förra veckan när jag bestämde mig för att dra flera ihopfäldbara bångstyrda flyttkartonger från förrdådet till lägenheten på en gång! Det fullständigt rann när jag var framme, där Lizen stod och väntade för att lukta på de nya föremålen.

Nu är det nästan klart! Nu är det så nära att vi nästan vågar tro det. I tor skrev vi kontrakt till strandtomten och fick även träffa ägaren som var väldigt trevlig!

Idag har vi kämpat med att tömma lägenheten, vi har slängt, vi har rensat och vi har ändrat.
Nu ligger ubbe och sover och jag pratade med mamma för några tim sedan och kände mig aldelles slut! men är alltså fortfarande uppe... 40,7 grader har vi haft steknades på våra fönster idag, ska inte klaga över värmen, den är underbar! men varmt är det! Imorgon har vi bestämt oss för en liten sovmorgon, sedan blir det en lätt picknick vid ett härligt bad/berg ställe och sedan bär det iväg för att dela ut saker till vänner som blivit kvarglömda här hemma,..... ett par långkallsingar till micke, hockeyskydd till calle och någon tröja till marre? Därefter ska vi börja storstäda lägenheten,... för redan på måndag ska den fotas, och har vi inte helt fel sak den ut på visning på tor och sön ev mån.... hoppas det går fint! håll tummarna!!!

Kursen jag var på denna veckan, väckte lite tankar och skapade några nya kontakter, men annars var den väl inte så speciell (tur den var gratis :)

Föresten fotot upptill är en del av den ena stranden :)


Jag och ubbe ska åter bli ullharar!!

Hoppas fam bodén har det bra i vår husvagn, de är på hai chaparall (hur det nu kan stavas?) KANON VÄDER HAR NI!!!!

Kommentarer
Postat av: Sasanne

Så j* härligt! Tänker på er massor. Vill höra allt sedan :-) Törrs knappt fråga, men kommer ni hinna förbi något häråt i sommar? Kramar fam Gunnarsson

Postat av: Ninna

Jag sitter bara och ler när jag tänker på allt! Kan nog inte riktigt fatta att min bästa och äldsta vän kommer hem igen!!!! Blir riktigt tårögd av glädje!

Ser framför mig hur Molly och era kommande knoddar springer omkring här i skogarna precis som du och jag gjorde i Lundaskog =) Stefan är superglad över detta också, vi sitter och pratar om er titt som tätt =)

Nu håller vi alla tummar vi har (alla stortår också för säkerhets skull!!)

2009-06-27 @ 11:53:17
Postat av: Tessa

vad härliga ni är! tack för alla tankar!



Suss, vi kommer v. 29 till helgen, jag och ubbe åker väl ner tidigare skulle jag tro. Och den helgen får vi massor av massor och härligt besök :) det blir full härlig rulle. Titta ner tycker jag absolut att ni ska göra om ni inte är bortresta :)

2009-06-29 @ 11:17:54
Postat av: Lina

Min lilla Tessa! =)

Så underbart att prata med dig! Glad jag är før eran skull.



Lova ya!!!!!

2009-07-03 @ 13:10:16
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Lina

Så fina bilder på lägenheten!

Ni kommer inte ha några problem med att få iväg den! =)

2009-07-03 @ 13:17:13
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback