vår

Oj nu längtar vi till våren!!!!

I lördags var jag och ubbe hos nisse ( honom jag köpte min kawa av) för att kolla på en Honda som han ville byta ifrån sig. Tror jag gör det. Den var lägre och blir desto lättare att köra på.

Härligt det är att vara heltid någonstans. Jag har verkligen saknat det. Gå upp en viss tid och hinna äta frukost och till och med plugga lite för att sedan åka iväg till naturhistoriska och ha en härlig handledare som inte vill att jag ska känna mig stressad. Så då blir det att man går på både förmiddags fika, ordentlig lunch och eftermiddagsfika, precis vad man behöver för att inte sitta KONSTANT vid ljusbordet.

Jag har nu hunnit med att skapa 7st bilder av bukhårsdjur. I morgon ska jag prova på att göra den nya arten som hittades.

Så härligt att känna sig hemmastad, eget rum, eget skrivbord,.. skulle lätt kunna ta med mig lite mellanmål i kylskåpet... har tagit med min egna temugg hihi...

Nu ska jag läsa rapporter :)


vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Lina

Va mysigt gumman! =)

Vi måste skypa nån dag... Har så mkt att prata om!

=)



puss & hälsa ubbe och kissen ♥

Postat av: Suss

Kanske intresserad av min hoj? :-)

Tagit med en egen mugg - det betyder något det.

2009-04-01 @ 19:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback