Sparat 300 kr!!!



YEEEEEEESSSS!!!!


Toppen jue!

Igår när jag hämtade fem banankartonger på förmiddagen var de "för ringda"
Men efter att min mobil dött, och mobilladdaren blev kvar i Borås, har jag fått gå och fråga.

Inget på Ica sickla
Inget på stora Sickla i nacka
Inget på Orminge ica....

Slutade den dagen.


Sena kvällen sa ubbe att jag fick åka och köpa de sista kartongerna, 10 pack/ 300 kr.

Blä!!!


Så idag tog jag sist rundan innan jag fick åka och köpa dem (som inte behövdes).
JAAAAA vilken snällis på Ica Sickla, han tittade på mig och sa (efter att jag sa att jag inte kan ringa in...),
-jo tror vi har några, hur många?
- 4 säger jag..men är glad över någon..
Han kom med 3.

Då var jag lycklig och tänkte att det nog skulle räcka.
Men tog svängen förbi Willys med.

-Ja vi ska nog ha några sa han, hur många vill du ha?
- 3 sa jag (tänkte det låter inte så farligt mycket)

Tillbaka kommer han tomhänt men börjar snabbt packa ihop bananerna lite,
iväg rullar apelsiner som inkräktar på bananernas ställe.
Och han slutar inte förren han har 3!

Tack säger jag ett par gånger ;)



Och när jag kommer till bilen inser jag att jag fått med mig 6 st.

TJOHO!!!! vi sparade 300 kr!


Pantade mammas ölburkar sen de var här i helgen, och det och 3 egna kronor så fick jag med mig en filmjölk

TJOHO vilken dag!!


Nu är snart hela köket nerpackat!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, det var la tur att mamma var där då, så du fick din filmjölk =) Känns konstigt nu när du inte är i Borås! Nu får du komma hit! hihi....

2009-09-30 @ 21:33:27
Postat av: Mamma

Vill bara tala om att det var inte bara jag,det var mest Crille och Ove som stod för konsumtionen och hade vi inte fastnat på den Irländska puben så hade du fått ihop till hela filmjölken.

Tack för lånet av lägenheten.

Kram

2009-09-30 @ 22:15:29
Postat av: Ninna

Lilla troll =)

Då förklarar det varför jag inte fått tag i dig eller du svarat på mina sms =) Skickade ett mms härom kvällen på mig och mamsen vid erat hus =) Vi var ute och gick och tog svängen om erat, hon hälsar att ni kommer få det fantastiskt fint!

Lycka till med allt flyttstök nu vännen!

Längtar efter att få hit våra goa grannar igen!

Puss

2009-10-01 @ 10:05:55
Postat av: linnea

hoppas det går vägen med katrongerna och filmjölken nu! hoppas på mera bilder! det e så kul och se när det händer... kram!

2009-10-11 @ 21:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback