Tack!

Tack för presentkortet jag fick på Yasuragi!!! på min 25 års dag.
Nu har jag äntligen använt det och det finns inte ord för vad härligt det var!!!!


www.yasuragi.se
kan ni kolla på, inspireras av deras koncept, bilder, miljö och levnadssätt.


Jag kom dit 9 på morgonen fick min morgonrock, tofflor och baddräkt som jag gick runt med till klockan fyra :) Det fanns två sorters omkläddningsrum med ungefär samma innehåll. Ett för dem som vill prata lite och ett frö som kallades för tysta rummet. Det varså skönt att bara gå runt och veta att man inte skulle prata :) mysiga hyllor med korgar som man kunde bära med sig med handuken och boken i. I durschrummet (stora) fanns två varma bassänger täckta av sten, en ångbastu och en vanlig. Vanliga durschar men även så kallade durshar man satt på en liten pall och öste vatten över sig med hjälp av en liten trätunna.

Stora bassängen som jag kom på att jag simmade sammanlagt längder för en hel tim utanatt ha tänkt på klockan (antagligen gick det så bra för det kändes som om man var i naturen och jaghade turen att det inte var så mycket folk när jag var där. Simmade stora delen sjäklv i den stora). Höra sina egna simtag omgiven av sten och stenplattsbotten. Allt var designat i japansk stil. Risväggar så man kunde gå undan för att läsa lite. Te och frukt fanns hela tiden tillgängligt och lunch ingick. Jag köpte till mig en massage också :)

Det fanns också mängder av youa, do in varianter att hoppa in på och en stor ute terrass och varma källor utomhus med storslagen utsikt bland tallar.

Idag mår jag fint


Kommentarer
Postat av: Lina

gud va underbart det lät! Vart ligger detta?

Postat av: Anonym

Sweet :) Längtar efter att få till en yogasession här, och blev inte mindre pepp efter den här läsningen.

2009-09-15 @ 20:55:49
Postat av: Erik

Det var ja som skrev det där ovan.... bara så att du vet ;)

2009-09-15 @ 20:56:37
URL: http://ewill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback