vad roligt vi hade det...

Tittade igenom en massa gamla foton (inte för många eftersom de finns på den externa och inte i nya macen). Hittade dessa,nedan.

Vad roligt vi hade då!! Konstigt det känns att se mig i så mörkt hår, nu när jag haft slingorna så länge...  Hur är det med dig nu Suss??

 

Idag har jag fått massor gjort!!! Det var värre igår, då mamma ringde :)

Då var den en sån är dag som jag inte riktigt hade koll på vad jag ville hinna med,

men idag har jag förberet mig på kundmötet imorgon, skickat fler arbetsökningar och tagit itu med massa tråkiga papper som,.. skriva ut för att få min examen på papper (äntligen fått in sista betyget).

 

*Solen skiner i Storstan och idag gick jag uppför berget och tog mig en titt*


Kommentarer
Postat av: Suss

men men det är ju jag på korten :-)

Ja hur är det med mig? Det börjar bli tugnt som attans och otroligt långt ner till golvet är det oxå. Men idag har jag haft lite energi så jag har sytt lite, roligt.

Skönt att du fått massa gjort!

Postat av: tessa

a vad härligt!!! ja inteatt det börjar bli tungt alltså, när var det nu beräknat? men att du känner att du emmelan får lite extra energi :)



kram kram

2009-09-03 @ 00:27:41
Postat av: Lina

Va snygg du var i mörkt!!! =)

Riktigt snygg färg!

När åker du till borås?

2009-09-08 @ 00:54:21
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback