Vad masssa snö!!!




Oj vad snö det vräcker ner!!!!
Vi skottar och skottar och hackar bort is, och en stund senare.... är det lika mö igen!




Vi hade Tacoskväll för några veckor sedan, och det har oftast gått upp för mig att våra tacoskvällar är verkligen rejäla!! Oftast helst ska allt vara med. Det roligaste är att för alla är tacos så olika!

Hur är det för er?

Vi hade denna stortacos

Köttfärsen

tacosåsen

riven ost

nacochips

tortillabröd

majs

isbergs sallad

gullök (massor)

paprika

ananas

fetaost (för dem som inte tar riven ost?? eller vill ha bägge??)

gräddfil ( för dem ssom inte vill ha nedanstående)

quacamole ( måste vara hemmagjort)

gurka

tomat




glömde jag något??





Ska väl inte säga att det inte hänt NÅGONTING i huset sen sist, för det vore väl lögn.. men inte så mycket, just för att det inte gått?

Jag har iallfall kaklat hela mittendelen i toalettrummet, och fogat (men har inte tagit slutresultatet på foto ännu)
Jag rengjorde hela golvet, vilket var härligt då jag kunde se att det gick att ha rent.
golvvärmen fungerar  JIPPIE!!!

Ubbe har gjort en hel del i köket, resten av knopparna, resten av skåpen och täcksidor....




Men mest..

Väntar vi ju på rörmokaren!!!

Som har avböjt tre-fyra gånger nu?


Kommer han imorgon? Det återstår att se!


Kommentarer
Postat av: maggan

Hoppas han kommer i morrn annars får väl urban ett raserianfall

2010-02-03 @ 20:27:55
Postat av: tessa

ja, fy ja... stämmer gott, om några timmar vet vi :)

Postat av: Sandra

Du glömde ju banan! =)

2010-02-03 @ 21:30:21
Postat av: lina

Hoppas han kommer snutt!!!



Va kul det ska bli att träffa dig nästa vecka! ♥

2010-02-04 @ 16:03:10
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback