alla dessa bär!

Alla vinbär som jag tog från vår enda buske...
Massor av smultron, massor av blåbär (några blev till paj men många blev till frukost, och många är kvar i trädgården), och i helgen upptäckte jag att jag missat att det kommit massor av hallon...
2 jordgubbar har jag hittat på trädgården och nu går jag och väntar på lingonen :)
och det har blivit hål i vår vägg...
Ni kan orientera er väl?
det blev väldigt stor skillnad med altandörren!!! blev mycket ljusare, fastän att vi tyckte det var ljust innan...
tack mig, ante och bosse,.. nu är vedboden färdigmålad!
Och jag hr fortfarande bebisen innanför,.. mmm lillen känner väl sig inte riktigt redo än?
och ny fasad på baksidan!... där fanns ju en jätteslingerväxt och nu är det rensat!

Kommentarer
Postat av: katrin nyman

wow!! Den magen är imponerande :-)

Lite fuskigt att Martin och barnen fick se den sist och inte jag...

2010-08-01 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback