Sommarmys

Härligt... plockat lite fina blommor från trädgården det ploppar nytt hela tiden.. Bilden bakom är en beskuren del från min kusin carolina. kusinen camilla hade den till ett skolarbete och sedan fick jag den :)
Här är  Camilla, som gick på skolbalen i år. hon var så fiiiiiiiin!!
Nytt på husfronten är skafferiet, fler hyllor...
Köpte sedan en enkel vaxduk med ljusa begiemönster på.
Och sedan satte jag lite fin spets... mys
Och bryggan är nästan klar!!!! en sits till (ni ser stolpen längst ut) och en liten trapp ska till ytterst... ååå vad härligt!!
Idag kom lizen in alldeles dyblött haha hamnat i pluret....

Kommentarer
Postat av: Lina

Va fint gumman min! ♥

2010-06-17 @ 13:05:00
Postat av: sandra

haha, jag ser ut som en jätte :) men jag älskar skafferiet!! Mysigt!

2010-06-20 @ 09:33:33
Postat av: Sara

Halloj. Vi vill se bilder på den stora magen också. Hur mår du annars? Är du hemma nu?

2010-06-21 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback